SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK :

Termékeink szállításáról a GLS futárszolgálat és MPL futárszolgálat gondoskodik.

GLS futárszolgálat esetén 40001 Ft feletti rendelés szállítási költsége INGYENES!


MPL házhoz szállítás :

MPL választása esetén olyan szállítási címet kell megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. Munkahely, recepció, nagymama, ismerős kismama, portás, kedves szomszéd. Persze ha nem előre fizetsz (Paypal, előre utalás) hanem utánvétet választasz, akkor a pénzt se felejtsd odaadni a kedves ismerősnek, akit a csomag átvételével megbíztál.

Szállítási költség 1990 Ft ( +2000 Ft csomagkezelési díjat számítunk fel MPL szállítás esetén ). 

Szállítási idő álltalában 7 munkanap.


GLS házhoz szállítás :

GLS választása esetén olyan szállítási címet kell megadni, ahol napközben 9-18 óra között huzamosabb ideig tartózkodik valaki. Munkahely, recepció, nagymama, ismerős kismama, portás, kedves szomszéd. Persze ha nem előre fizetsz (Paypal, előre utalás) hanem utánvétet választasz, akkor a pénzt se felejtsd odaadni a kedves ismerősnek, akit a csomag átvételével megbíztál.

Szállítási költség, a fizetési módtól függően 1290 Ft - tól  1590 Ft - ig terjed. Raktáron lévő termék esetén délután 13:59-ig leadott rendelés általában másnapra ( Ha a másnap hétköznap . ) megérkezik. 


GLS csomagpontra szállítás :

GLS csomagpont szállítás esetén a  csomagot a kiválasztott ponton lehet átvenni, melyre 5 munkanap áll rendelezére. Amennyiben a termék van raktáron 1 munkanapon belül átvehető az átvételi ponton.

- Utánvét esetén , a csomagpontra szállítás költsége : 1490 Ft (40.001 Ft felett ingyenes)

- Banki előre utalás esetén , a csomagpontra szállítás költsége : 1190 Ft (40.001 Ft felett ingyenes)
 
- Paypal esetén , a csomagpontra szállítás költsége : 1190Ft (40.001 Ft felett ingyenes)

- Online bankkártyás esetén , a csomagpontra szállítás költsége : 1190 Ft (40.001 Ft felett ingyenes)

 

Online vitarendezésre vonatkozó információk az ODR (Online Dispute Resolution Regulation) 14. cikkelyének 1. paragrafusa szerint:

Az Európai Bizottság lehetőséget biztosít a vásárlók számára, hogy az online vitarendezést egyik platformjukon rendezzék, az ODR (Online Dispute Resolution Regulation) 14. cikkelyének 1. paragrafusa szerint. A platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr) olyan oldalként szolgál, ahol az ügyfelek peren kívül megegyezésre juthatnak az online vásárlásokkal és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatban felmerülő vitás kérdésekben.